Lukutekniikka
Re: Lukutekniikka
apuaaaa,,, paniikkki!!! tuntuu etten osaa mitään ja että jos olen lukenut "väärät" kohdat ja en osaakkaan niitä mitä kokeessa kysytäään.. on sanottu ettei enää saisi lukea ja olen välttänytkin lukemista mut aina välillä alan selailla kirjoja niin, että en lue eikä mikään oikein jää mieleen mutta epätoivosesti selailen,, mitä teen olisko vaan järkevää levätä ja antaa huomisen tuoda mitä tuo ::::/
Re: Lukutekniikka
banaani kirjoitti:apuaaaa,,, paniikkki!!! tuntuu etten osaa mitään ja että jos olen lukenut "väärät" kohdat ja en osaakkaan niitä mitä kokeessa kysytäään.. on sanottu ettei enää saisi lukea ja olen välttänytkin lukemista mut aina välillä alan selailla kirjoja niin, että en lue eikä mikään oikein jää mieleen mutta epätoivosesti selailen,, mitä teen olisko vaan järkevää levätä ja antaa huomisen tuoda mitä tuo ::::/
Joo, nyt kannattaa vaan ottaa rauhassa! Käy vaikka kävelyllä tai kato jotain leffaa, mikä vaan on itselle rentouttavaa. Aamulla voit vielä silmäillä pinnallisesti kirjat läpi muistin veryttämiseksi. Lukemiset on nyt luettu, huomenna vaan teet parhaasi!
Tsemppiä!